friday, i'm in love

looooooooooooooooooooov!!!!!! ÄNTLIGEN. såå skönt. självklart försov jag mig och vaknade samtidigt som jag skulle gå hemifrån. men ingen märkte någonsinn något :)  hihi. och sen va det mys med klassen (som va tydligen sista gången, för nästa gång så har vi gjort nya :o ) och damian hade gjort mys pys. allt möjligt om man säger så. hade bra närvaro också, bara 3,7% typ. (hur det gick till är väl ett mysterium) efter vår myspysiga avslutning åkte jag , millsson och litokick till hornstull och solade. och sen vard et bara gäääärnet för mig till sofia hemmet.
va hos sjukgymnasten där, och det gick väl bra. det gjorde ont, men det har det ju ändå gjort ett tag nu ? så jag är van. gjorde mina övningar och tackade för mig^^.

jag mötte upp min älskade mamma i vällingby efter det. först fick jag i mig lite mat. sen fortsatte sökningen efter de sista julklapparna. jag är alltså klar nu :) hittade dessutom lite underkläder , två klänningar, skit fina leggings och ett par söta strumpor (;. wihoo. så nu är jag väl pank iallafall :p de där 1000 kr som dök upp på mitt konto är nu spenderade (;. miihii.

och som typ alla redan fattat i den här knasigabloggen, så kommer min soulmate hem ikväll :D tror hon ska vara framme nu eller så :o, och vi ska se på twilight med någr 91:or (: jag har längtat efter att se den filmen !

men nu ska jag måla naglarna :) puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0