för skolans skull

idag va det öppet hus i lilla enskede gård. vi gick alltså 13-20 (som tur va fick vi sluta tidigare). vi tvåor hade kundpass, men de som hade haft få kunder fick först och främst. jag har haft rätt många och ville göra något annat. annika behövde tre som sålde produkter så´jag hakade på de. de verkade kul i början. men blääää det kom bara en enda som köpte två produkterav davines och det va sviiiin kallt. satt närautgången och den öppnades såklart heeelatiden! efter tre timmar vart jag avbytt. fjuu. och jag och milla gick på bilden en stund, för sen va det ''frisyrvisning'' i matsalen :D, det va skit kul att titta på. i trean får vi göra samma sak tror jag (:

sen åkte jag hem och åt god och efterlängtad mat(hungrig som ett djur)! ooch från dess har jag städat och segat här med massa musik. men nu tänkte jag sova, välbehövligt tyvärr nog. buhuuu jag vill inte!!!!!!!!!

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0