du kan väl lyssna på vad jag vill för en gångs skull..

den här helgen har varit ganska seg faktiskt.. ( nästa helg får bli 'festligare'), idag har de inte hänt någonting heller.. pappa har bakat lussebullar och jag hjälpte honom lite..strax ska vi äta lussebullar och dricka glögg. och jag är TVUNGEN att stanna hemma. ville ut, men det va tydligen inte okej.. och jag hatar sånt. tack för den.

men det blr väl mysigt, i guess. har inte gjort något på hela dagen, så det känndes som om jag behövde komma ut faktiskt. men jaja...

snart är det jullov också ! myyss. då kommer ju ronja upp också! lycka. så då ska vi mysa runt och bara vara. det har jag längtat efter. jag har längtat efter dig gumman !

men imorn är det en ny vecka som börjar. och jag hoppas det blir en riktigt bra vecka! jag skulle behöva en sån nu..
puss så länge

Kommentarer
Postat av: Soulmate

ja myspulver på det!!! :D saknar<3333

2008-12-08 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0