dreams just done enought

ronja sov här igår. vi såg på heartbreak hotell och myste. gos på det.
vi vaknade 20 över ett idag. shit, sjukt skönt.sen klädde vi granen och jag åkte till spånga och solade. aj säger jag bara. nya rör gör ont.

men nu taggar jag till match. vi har träningsmatch i tallabacka ikväll. egentligen har vi gäster så jag får äta själv plus ta mig dit själv. SKIT KUL. har dessutom en dålig dag. jaja vi får se vart jag hamnar..

ska packa ner vad jag ska ha med mig nu. får se vad som händer sen ikväll. antingen träffa milla och dom, eller bara chilla med en film kanske ? det vore rätt skönt. lets see vad jag är på för humör sen.
ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0