yesterday

igår va chill dag. jag åkte in till stan och tittade och hittade lite. och det gjorde mig glad. sen åktejag till jobbet, med sällskap av lovisa!! det va mysigt och vi åt hennes brändamandlar ;)men hon fickmig att kanske ändra mig om mitt beslut om hösttider..vi får se. men sen jobbade jag bara 3 timmar :o jätte dåligt väder och jätte lite folk! så jag fick gå tidigare :D men vad gjorde det ? jag åkte till min älsklings älskling och sen kollade jag även på hans träning med niklas. det va roligt att se honom spela :) mindre roligt när han ska se på mig tyvärr.. men sen åkte vi hem och myste<333
dagen efter vaknade vi runt 11 och låg kvar och gosade lite i sängen. sen åkte jag in till stan och träffade min piff.även kallad bästa vän! vi gick runt lite, köpte present  till min vän, köpte skor, tröja och lite så till mig. sen satte vi oss och fikade på kladdkakan :)mysigaste och bästa cafét ever.  och efter en stund kom micke också. sen gick vi på lite äventyr efter cillas farfar eller vad de nu va ;) hihihi.iallafall underbar dag med min bästa vän<3
men dagen tog inte slut där. jag gjorde iordning mig, och sen åkte jag och micke in till spånga och träffade vico,erika, sara, milla, mille och alex på en pizzeria och åt. mysigt va det!!!! sen åkte vi vidare till milla och chillade och pratade :) va tyvärr tvungen att gå tidigt eftersom jag ska upp klockan 6 imorn.. så jag hoppas dom har jätte mys  nu :)

de va väl typ allt.
puss och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0