trött på livet..

nu är jag helt slut på allting. min kropp säger imot.igårkom vi fram till att jag nästan känner mig utbränd eller nått ? när jag inte ens hinner träffa mna vänner ellerens andas (?) så börjar man ju fundera. har massa job kvar nu, nu är det massa med det nya laget, och sen villman ju hinna med en massa annat viktigt i ens liv.. starx börjar skolan, och jag som bestämmt mig för att riktigt skärpa mig lite nu, hinner inte ens sova ordentligt innan jag börjar ?? jag blir ledsen. igår va jag ledsen. och mina ben dessutom vill inte med mig.dom gör ont ! buhuuuuu..

men sånt är väl livet ?
idag ska jag fortsätta på mitt liv.  jag kan ju säga att jag blev uttagen till DM , och jag blev riktigt lycklig. starx,om två timmar börjaar mittliv som blond. (hoopppas det blir fint) och sen ska jag jobba (mormor & morfar ska ta med oliver till grönalund, så det blir nog kul.hoppas jag får ståichoklad hjulmen det får jag väl såklart inte.. ) och jag ska leta efter tabletter mot mensverk som är bra för benhinnorna också (?!) sominte finns nån stans... det här blir nog bra hoppas jag...

puss på er, saknar min älskling som jag inte ens hinner träffa :( 

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt pai. jag bara ledsnar mig och du har inte ens en chans. jag finns här, men du kanske får säga åt mig på skarpen så jag inte är så ego :/<333

2008-08-19 @ 10:41:50
Postat av: Sara

gummsi.. vad ledsen jag blir av att läsa att du känner sådär.. :(

men det får vi ta och fixi! (: hur blev håret? kärlek till 1000

2008-08-20 @ 00:29:21
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0