sliten nicolina..

galet trött är jag, men lovade cillen att skriva. så jag gör väl det då (a)

det har hänt rätt mycket sen sist.. fjärilat mig, jobbat, jobbat, mystmed min älskling, jobbat, ock säkert mer än vad jag kommer ihåg i detta tillstånd jag är i nu.
men idag har varit en bra dag faktiskt ! vaknade, och stressade bokstavligen. sen åkte jag in till stan med bästa vän,och som vanligt lyckas hon alltid dra tills sig sjuka människor ^^.. men kul va det och en upplevelse för sig. sen mötte vi även saris och the bananmanen. tjohoo.efterlängtd saknad på sara. men vi myste runt i galmours park, sen va det dags för jobb. underbar kväll.stod med en tjej som heter mikaela, och vi hade seriöst, skit kul skrattade igenom mig heeela passet.bäst va ändå fyra packade killar som inte alls hade koll på pengar. dom gick runt med två sopp kassar fulla med vinster. sjukt orättvist!! haha. men det finns sånna också, och dom gillade vi;) sköna..

men slut pratat nu, sängen NÄSTAAA!


men måste bara säga att min älskling är finast i hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0