pajpai

igår va slutet för min röst ! kan egentlligen inte jobba idag men min chef kunde inte lösa det på någotannat än att jag får sluta 14 istället för 18, och så får jag stå i polly som har headsett. dessutom älskar jag att stå där (: favoritspelet.

igår va det mys medpajsson !  rinktigt mysigt<3 sötnosen mötte upp mig i centralen runt halv 11 och sen åkte vi hem med en gullig gubbe brevid oss som bjöd oss påmycket skratt :P hahah.. och vi bjöd honom på godis (;eller snarare så tog han av oss;o :p
somnade sent , men vad gjorde det ? vi hade varandra <33 eller snarare så har vi varandra genom allt.

men nu ska jag som sagt iväg till  jobbet också.. hoppashoppas jag inte skämmer ut mig som jag gjorde igår ;o
efter det kommer minälskling hit, jag längtaaaaaaaaaaaaaar<33333333

puss på alla söta, på måndag blir jag blond på riktigt, om det går hela vägen den här gången !!!!

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Har hittat en bra sida där man kan få gratis saker, som gratis bio typ.



Bli medlem här



http://www.SuperGratis.se/?r=43278



kram N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-01 @ 09:44:08
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0