nu börjar det igen..

har inte kunnat skriva så mycket eftersom att vi har spelat dm, jobbat och träffat vänner  hela helgen.

i fredas chillade jag med mina vänner,och det va mys.
lördagen spenderades i tallbackaskolan. där spelade vi dm ! vann alla tre matcherna!  wihiii.sen kollade jag på mitt gamla lag också. det va kul att träffa alla dom igen ! vi kollade också på niklas match. sen åkte jag hem och träffade ronjaa !!!! evigheter sen sist.och jag va så sjuuukt trött. glömde till och med att ge henne sin present ?? hah. 
vi va tvugna att gåupp tidigt på söndagen eftersom jag skulle jobba ! och det gick bra de med, fick höst jobb.vill mest ha det för att fåsommarjobb där nästa sommar!
efter det åkte jag dirkt till hallen, kollade lisas match, och cillas. sen va det bara att värma upp till våran. som för mig inte blev så mycket spel ;) men det gjorde inte så jäääätte mycket eftersom jag har så ont i mina ben..

vi vann iallafall 3matcher och spelade oavgjort en ! så vi vann gruppen och är vidare ;D lyckaaaa.

idag va första skol dagen ! det va lite kul att vara tillbaka igen,träffa alla som man inte sett på länge. hur alla hadee förändrats och så. dessutom hade vår lärare slutat :o så vi fick en ny handledare,och i de ämnena som vi har honom i  lär vi ju minst på mvg i ^^.han är sån.    dessutom va det fjortisarnas dag idag på frisöravdelningen.. herreguuuud vad många nya ettor de va, och minst hälften var fjortisar. när vi började ettan va det inte en enda.. haha så vi får se hur detta blir:p började iallafall med att få en ny svenskalärare, och första matte lektionen i mette a. vi gjorde ett test som va helt okej.  jag tycker matte faktiskt kan vara kul (:.. så hoppas det inte är aaaallt försvårt !
efter skolan åkte jag och köpte lite block som behövs. så nu är jag laddad !

ska på träning strax ! faktiskti nte lika laddad..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0