när man tänker efter.

nu har jag kommit hem från middag med  mormor,morfaroch bror. mys va de..
och nu är jag riktig  blondie,eller snarare fint. och i natt sov jag hos den bästa, och det va bäst. fast jag virrade bort mig när jag skulle till skolan. tihi. 

jag har börjat på konstiga ryck. kan bli jätte ledsen för ingenting.och det är jobbigt, och jag blir.. ledsen. jag vet inte ens varför?kanske  är allt för bra? kanske är det inte alls. jag vet inte och jag blir rädd.  och då saknar jag min älskling.men någon sa att om man saknar någon, så är man ledsen på insidan ? det kanske stämmer ? jaja, det är väl bara att sudda bort och hoppas det försvinner.  för jag är som mest gladast när jag vet att jag har dig, micke.  men du är ju inte här när jag behöver dig som mest. för.. jag är ju alltid glad när jag är med dig. va alltid här<3

helgen kommer bli bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0