i'm afraid to know the answer

nu sitter jag här heeelt ensam i mitt stora hus, vännerna gick nyss. så ja kan skriva lite vad som hände igår och så .

heeeeeeladan hade vi genomgång och allt va det nu va i cordeliasalen i skolan. det va jobbigt. men jag och vico lyckades underhålla oss ganska bra faktiskt(: och det va en mysig dag med tvillingsjälen. tyvärr va milla sjuk och kunde inte komma till skolan :( hoppas du mår bättre nu gumman :)  men när vi va i skolan, tittade vi ut, och såg .. regn.. ? på kvällen skulle vi tälta, hur skulle det gå ? vi grät nästan lite och hade ångest. men övertalade varandra om att det skulle bli lyckat iallafall!   så efter skolan, ruusade vi hem, gjorde iordning oss, och packade ihop alla grejer. för på fredagskvällen skulle vi haöverraskningsfest för erika. eller ja, hennes pi skulle överraska henne, och vi va väl en del av överraskningen :) hade super kul kväll,som innehöll väldigt mycket. härlig stämmining och underbara människor. vi somnade i somsagt tält. tihi. tror nog att erika hade det jätte bra, fördet hade vi andra :)  hoppas vi gör om det tjejer...

dagen efter packade vi ihop allt, städade och så.. sen åkte vi hem.och  idag har jag typ gjort det som man gör när man inte har något att göra.. städat, chillat och saknat min älskling. sen bakade jag en paj till mina vänner som skulle komma på middag senare på kvällen. mötte upp cilla och jenifer i vällingby efter det och handlade maten. efter det så gjorde vi den :p ,och till sist åt den (;. mysig kväll, och längesen vi sågs<3

nu är jag trött och vill sova.orkar kanske ladda upp bilder från igår. det vore kul.
imorgon får jag umgås med både paj och piff.. paj, jag och min sötnosiga pojkvän ska kolla på dannes match, och chilla. älskar att vara med er.  och sen ska jag gå på mysigaste prommenaden med min bästa van.älskaa.

så puss på den här helgen. och älska alla människorna ! utan er, hade jag inte orkat.


Kommentarer
Postat av: paj

alltså, äppel-paj. den godaste jag ätit ;)<3

2008-08-31 @ 01:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0