du är lyckan älsking <3

och jag mår jättebra i mitt liv just nu (förutom min handled :( )   men mest av allt  är jag stoltast över att jag har min gullegris <33 för så mycket glädje du har gett  mig den här sommarn är obeskrivlig!! tack för det micke <3

och IMORGON kanske det blir en annan nicolina som skriver :o, för dåkommer jag nog vara blond. muhii. läskigt. idag har varit "dagen före en förändring" och mamma vad fjärilarna hoppar i magen ! men spännande ska det blir. sen fårjag mysa gärnet med fjärils löken (; mihi. gospå oss.

tjejer, blir det mjukisstyle ikväll ?

pusssigoos
bara 8 dagar kvar  nu paj och flicks<3333

Kommentarer
Postat av: fjäril

hihi, vi hade supergosmys :):):) <3

2008-08-05 @ 22:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0