dagens sanning

det  finns saker i ens liv som är bra och mindre bra. det finns sånt som man ångrar att man gjort eller sagt. ibland glider man i från varandra och ibland kommer man bara närmare varandra.  det finns även sånna vänner som man inte träffat på jätte länge, och sedan bara klickar allt. ibland behövs den där pausen och ibland bara förstör den. 

våran vännskap har svajat lite ibland. på gott och ont. ibland va det kanske det bästa som skulle kunna hända. att vi inte träffades. jag menar, såhär bra tyckte vi väl inte om varandra då ? jag förstog aldrig att det va du som var min styrka. jag klagade på dig, och du på mig. men nu,nu älskar jag verkligen dig. du är min halva. min lycka. och vad skulle jag göra utan dig ? mitt lilla glädjerus..

tack och lov för att jag har dig bästa vän.

Kommentarer
Postat av: cilla

tack och lov för att jag har nicolina.

utan dej hade jag ej klarat detta.

puuff jag älskar dej<333

2008-08-26 @ 22:38:06
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0