jag vill bara berätta för er..

men det är något som jag hoppas att ni redan vet !? Men jag ska försöka få er alla andra att förstå..

det va väl ungefär vid den här tidpunkten av året .. fast för två år sen. det va konfirmationer på g, och jag,victoria och sara tyckte att skidlägret verkade vår grej (: sagt och gjort,vi anmälde oss iallafall till det där skidlägret, hoppades på att det skulle bli bra och gick på massa lektioner innan själva lägret. men det va bara det att dom där lektionerna verkade, sådär.. och gruppen.. sådär. så vi tänkte att 'aja vå åker iallafall !, vi behöver ju inte umgås med dom andra om dom inte är några roliga ^ vi har ju varandra ?' men gud så fel vi hade !
vi åkte på lägret, och efter halva tiden så började vi lära känna dom.. det slutade med att när vi skulle åka hem, stog vi och grät för att vi inte skulle ses på en vecka ? vi hade så galet kul verkligen.
vi konfirmerade oss den 6 maj i ängby kyrkan. men vi bestämde oss för att verkligen,verkligen inte tappa kontakten! men nej, det gjorde vi inte heller. vi träffades lite då och då.. folk hoppade tyvärr av våra små mysiga träffar.. men vi som va kvar träffades bara mer och mer. vi har nu några av oss vart i Taizé, vi har varit på KU-helger, vi har träffats väääldigt mycket, spelat laserdone m.m.
och nu, idag går jag i samma skolan som camilla, christine och victoria.. vi träffas sara ibland, men för lite tycker vi! vi ses ungefär varje onsdag och de flesta helger spenderar jag med dom.
det låter som att vi är beroende av varandra ? men.. det är vi faktiskt. JAG är iallafall beroende av ER för jag skulle inte klara någonting utan er. vi delar allt. vi kan allt om varandra. vi gör allt tillsammans. och vi sitter typ ihop !! men det finns inga andra jag skulle kunna tänka mig. NI är mina. helt klart!
och när jag ska berätta om er, att försöka få alla andra att förstå hur kul vi faktiskt har tillsammans ? så tror jag inte att en enda förstår. för tjejer, ni  får mig glad!

och så va det en till sak, men det vet jag att ni redan vet ! och det är evigt när jag säger det! jag älskar er, sjukt mycket<3
 
jag är sjukt glad för att jag konfirmerades med er, det förändrade verkligen mitt liv. jag fick vänner för livet.

Kommentarer
Postat av: Milla

Gumman jag blir tårögd :')
bästa tiden är med er, oslagbara. <3 ni är så älskade.

2007-09-19 @ 14:36:46
Postat av: victoria

ni är guld värda, och jag älskar er <3

2007-09-19 @ 22:10:33
Postat av: Nico

ni är det bästa jag varit med om :$<3

2007-09-19 @ 22:39:25
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: Sara

Ååhh, du är bäst Nicolina! Jag blir ju helt tårögd ju.. (a)
JAG ÄLSKAR ER OCH JAG VILL TRÄFFA ER OFTARE JAG MED!
<3

2007-09-20 @ 17:29:28
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Chrisse

åååhh gumman! jag älskar dig er så otroligt mycket :D saknar er typ varje sekund ja inte är med er <3
ja blir faktiskt oxå tårögd. VI är verkligen guld värda :P

2007-09-24 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0