24 september

helgen vart lyckad !
jag fick vara med alla min älsklingar!!

fredag: efter en modell dag i skolan, som va väldigt rolig och spännande.. åkte jag hem, åt och sen åkte vidare till brommaplan. där träffade jag sara och milla :) vi köpte lite tillbehör till kvällen och åkte sen hem till chrisse på ekerö ;) haha där va natten lååång.. visste challe (; ?  vi 4 hade iallafall väääldigt roligt ! som alltid,,

lördag: pfff, vakande tidigt ! vi åt frukost, gjorde iordning oss och gick till bussen.. vi åkte hem . jag träffade alex en liten stund.. sen vere bara att dra iväg till matchen ! säsongens första match. och jag va bänkad ?? tsss, kanske för min väldigt stora förskylning men ;) jenifer och jag SKULLE hejjat, men eftersom  våra munnar gick helatiden och vi hade så mycket att berätta för varandra så blev det inte så mycket ! förlust :( nej ! men dom va duktiga, fastän dom inte va i sin vanliga form ! efter matchen åkte jen, jag och cill hem till cill och hade myskväll! mysigaste med er tjejer, det blir alltid lyckat<3

söndag: vaknade upp hos cill! käka frukost (cilla åt korv??) och skyndade oss till t-bana ! match idag igen.. vi var fortfarandebänkade :(.. fast vi va fortfarande förskylda ;)
jag och jenifer hade galet kul på läktaren där ;) hahaha.. men idag hejjade vi väldigt mycket.. även om dom inte ens hörde oss ???  och dom förlorade idag med :( men som mattson's pap sa ; vad  håller ni på med, det är ju bara för att ni två inte är med som dom loosar ;) hahaha sööt. 
vi lovade att va med nästa match;) som jag hoppas på för jag blev väldigt taggad idag på träningen !!!



A; jag vet att du blev besviken. jag vet. förlåt, men hur många gånger jag än säger det så tror jag inte att det hjälper. jag saknar oss, och som jag sa till dig. du är mitt bästa!

nu ska jag äta, 
puss och kram, Nicolina 
 

Kommentarer
Postat av: alexander

jag saknar oxå!
jag vet att vi är de bästa;)
jag älskar dig!!!

2007-09-24 @ 21:07:50
Postat av: challe xD

Vi hade grymt kul :D :D o de måste göras om, you know: EEEEEELVISKICKEN!!

2007-09-24 @ 22:13:30
Postat av: Nico

alexander; <333333
challe; hahah asjälvklart att vi ska x) VI LIVER LEKET !!!! <33

2007-09-25 @ 07:25:28
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: Nico

alexander; <33333
challe; hahaha ;) självklart att vi ska ! VI LIVER LEKET! !!!!
jag älskar er

2007-09-25 @ 07:26:34
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0