14 september

wiiie, fredag :)
den spenderade jag i rålis med alla frisörerna och hade kick off :) slutade vid 12 (!!!) . sen åkte jag hem, sette på en film, sen kom älskling förbi , men inte så länge.. för jag skulle packa oxå! vi åker ju till brommagården ikväll.. om 40 min exakt! ni får ha det så bra här hemma, hinner inte skriva så mycket mer.. och vi kommer sakna dig sara !!

puss och kram, Nicolina


Ronja Lodmark, vad folk än säger, vad dom är gör mot dig. så ska jag alltid skydda dig. för du har blivit en väldigt stor del av mig, som jag inte skulle klara mig utan. it's you and me.

Kommentarer
Postat av: Sara

Buhuu, jag saknar er redan.. :'( <3

2007-09-14 @ 23:03:22
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0