10 september

oj, lite föööör länge sen jag skrev kanske ?  men jag kan väl berätta om helgen kanske ??

fredag : jag träffade ronja utanför skolan, vi åkte till t-centralen och kollade på permanentning på åhlens. men det va ju väääldigt dyrt :o så det får bli en annan gång :) men vi åkte sen hem till mig. där blev hon klippt :D (jätte fint) och sen åkte vi till min träning (:.. jag va heelt slut, så jag gick mest runt känndes det som.. efter det åkte vi hem till ronjis, där vi fick värsta lyx middan med efterrätt och allt (; (till efterrätt blev det nämligen en daim och ett godishalsband !!!) kollade på en film som vi inte palla se klart s vi låg och pratade lite (:

Lördag: vaknade kl. 08.03 av att ronjas lillasyster va lite gnällig ;) haha, sööt. åt lite frukost, gjorde iordning oss, sen åkte jag till hässelby hallen där jag satt i seketeriatet :P haha, kulkul.. skyndade mig hem, gjorde iordning mig, men hann inte så långt, för då plingade det på dörren! vico , ida och sabina. vi skulle fixa lite eftrsom vi skulle fira erika och ronja lite senare :D hela kvällen blev väl rätt lyckad ;) moaha..

söndag: vaknade upp i vico's stuga. vi åt frukost, och sen gick jag och ronja någon gång runt 12 typ. vi gick hem till mig, jag gjorde iordning mig, ronja tittade på idol :P hihi.. sen åkte vi plus alex och cilla till vällingby. där lämnade jag men älskade vän ! *snyft* . vi andra åkte till åkermyntan där vi skulle sitta i seketeriatet igen :o.. men det va fan kul det (:
efter det följde alex med oss hem, vi myste lite och sen va han tvungen att gå !!

idag har jag såklart vart i skolan :), sen lekte jag lite med ronjis, världens bästa ! skulle ju gått på träningen.. men HJÄÄÄLP vad ont i huvudet och magen jag har! laktosintolerant kanske :o vem vet ? det som ronja förklarade för mig stämmde ganska bra, jag måste testa !!

nu ska jag städa, skriva CV och ringa APU !
puss och kram, Nicolina


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du skriva Cv?

2007-09-11 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0