9 oktober

helgen har varit lååång, rolig och obehaglig.  3 innebandymatchen, en av dom sög ocg två gick hur bra som helst !! jag har oxå dömt två knatte matcher så nu är man 200kr rikare (:. jag har lekt med mina vänner, mysigt och skojj som vanligt!.. sen även haft MYS med min älskling<3

skolan isag har vart helt okej. började med svenska där vi bara gjorde lite uppgifter och gick igenom. sen datakunskap där jag redan va klar så jag gjorde extra uppgifter..
senare kom oxå ronjis och hälsade på (: det va på frisör lektionen, vilket va kul ! gjorde en ballet knut på henne oxå ;) naaaw, sötaste hon va !
efter det åkte vi hem, och nu sitter jag här. ska göra iordning mig strax för snart kommer min far och hämtar upp mig och oliver ;) vi ska till mormor och morfar och käka middag, fetersom vi numera har köket i tvättstugan :/



hur du bara svek och lämnade mig. jag kommer ihåg vartenda steg du tog ifrånmig. hur du lämnade mig kvar i mörkret och bland rädsla. jag vill inte. jag vill inte utan dig! du va inte ensam, jag vet att jag oxå svek. men hur du gjorde det. minns du mig ens ? minns du oss ? hur nära vi va ? och hur lika ?  kommer du ihåg att dom en gång kallade oss för seamesiska tvillingar ? nu är du inte min längre, hur mycket jag än hoppades och önskade..

puss och kram, Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0