28 oktober

höstlov!! men min höstlov blir inte som jag hade tänk det. det va ju planerat att åka till Taizé, frankrike med mina favoriter. men nejnej såklart nej !!!! så vi ska typ åka till landet i 5 dagar istället :s...
menmen..

i fredas va vi i norrköping med skolan och tittade på en utställning som heter 'frissan'. helt okej. 2,5 timmar buss dit, och sen hem oxå. det blev en mysig dag och speciellt en helmysig dag med matsii<3 för vi träffades sedan på kvällen och myste med alex och tobbe!
  lördag vaknade vi och efter att vi sett lite på pochahontas så gick jag hem och gjordde iordning mig. pappa fyller 42 och vi firade på gondolen :) trevligt och gott var det. ovh näär vi kom hem, tjatade jag till mikg alex att sova hos mig. ville inte vara ensam :$ så vi myste lite och tittade på tv.
  idag skulle han hem klockan 1 eller något. men när han har gått så kommer jag på att det är ändrat till vinter tid idag, och han hade ju verkligen jätte bråttom, försenad och allt.. hahahah sötboll<3

kl.4 har jag samling i hässelby hallen. ska spela dj match mot åkersberga ! hade fått kunna spela USM, men eftersom allt fuckade sig med resan, så fanns inte min plats kvar där längre.. synd tycker jag faktiskt!!!


åker till landet på onsdag kväll, så alla som vill umgås på mitt höstlov, hör gääärn av er till mig<3

puss och kram, Nicolina

p.s, matsii äger mitt hjärta till max<3


Kommentarer
Postat av: matsi

ps. jag älskar Nicolina Nordlund till 110% sådeeeså.

2007-10-28 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0