2 oktober

nu va det evigheter sen.. men ibland har jag faktiskt ett liv än att sitta framför datorn och skriva ner allt jag gjort i bloggen (;
men efter som milla vill det så får det bli så... moaha

dagen idag har varit rätt bra (:
började ifs dålig, när tunnelbanorna kronglade.. men tillslut ko mjag fram, en kvart försent ocg han litade på mig (: yees. började med svenska, sen datakunskap som vi höll på med power point. det va rätt kul (:
lunchen bestod av pasta med skink sås :s, pastan va iallafall god :D
 
sen vare bara frisör kvar :D vi har börjat med långhårsuppsättningar nu , vilket är kul :D
och föresten va jag på min APU i fredas. längtar tillochmed till nästa gång !! då blire kanske lite mer typ tvätt och fön på kunder. plus att jag får svara i telefon och sånt :)

har umgåts med mina underbara vänner rätt mycket på sista tiden.. har upptäckt att dom är rätt konstiga :s men jag älskar er ändå :D<3

nu sk ajag sova, börjar tidigt imorgon :o
pucc och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: MILLA

HIHIHI jag är inte konstig :D ..du kan va..

2007-10-02 @ 22:37:23
Postat av: Sara

Maha! Båda ni är konstiga! ^^ Och Chrisse, och Vico! ^^ Och kanske jag med, men bara lite,.. ;)
<3 er

2007-10-03 @ 17:25:30
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Nico

ööööh, vadå jag :p ?? jag är vem ändå MEST normal av oss (; <3

2007-10-03 @ 18:50:47
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: MILLA

kan du ju inbilla dig om de får dig o må bättre..

2007-10-04 @ 15:40:22
Postat av: Nico

:O !! buse

2007-10-04 @ 22:30:57
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0