16 oktober

nu sitter jag i alexanders rum och väntar på att han ska plugga klart :o segt går det, väldigt. men är han känd för att vara snabb ? NEJ.
  skolfoto i skolan idag.. blä usch och jobbigt ! jag hatar att ta skolfoto :o (som att fotograferas va min starka sida ? ) men det blev väl bra, hoppas jag :s första fotot i skolan vill man ju ändå ska bli bra (; i guess..
annars har väl dagen varit helt okej. började kl. 9 och lyckades försova mig lite, men hann iallafall i tid :D, sen datakunskap där vi bara satt och lyssnade på markus :s och gjorde färdigt våra uppgifter i exel.. jag blev klar :D. sen va det lunch, köttbullar och potatis. helt okej ! efter det va det ju bara att rusa upp till klassrummet, för kl. 13.30 skulle vi vara nere i biblioteket ! ungefär hela klassen hamnade  frisörsalen på andra våningen där vi piffade till och lite extra :) vi hade ingen lektion fram tills halv 2 så frisör timmen fick vänta lite..
SKOLFOTO ! fan jag hoppas att det blev bra den här gången. har nog bara varit nöjd en gång i hela mitt liv.och det va väl runt 3:an eller nått :s haha..
men efter det så hade vi frisör, blää jätte jobbigt frisyrman skulle göra. loopar, det gick ju inte :s så jag HOPPAS verkligen att en kund aldrig kommer fråga mig om en looping frisyr :s aja
   efter skolan åkte jag hem med vicotoria (:  satt och småpratade lite på t-banan. sen vare bara till att gå i rask takt till galina, för där skulle jag köpa en födelsedagspresent till mami som hon önskat sig :D hon fyller år imorgon.. 41 ! grattis i förskott <333333
sen gick jag hem till alexander, lagade mat till han och mig och så hamnade vi framför tv'n lite, nu sitter han och pluggar.. jag ska typ förhöra honom nu .. moahahaha.. <333



Taizé snart brudar<3

puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: alexander

Haha, när jag är ju inte världens snabbaste:P

2007-10-16 @ 22:19:46
Postat av: maaaaats

ojojOJ vilka snyggingar! daaaaaaaaaaaaaaamn

2007-10-17 @ 20:33:33
Postat av: Nico

amen visst serru (;

2007-10-20 @ 12:59:32
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: maats

fitthelvette vad jag vill dit :'(

2007-10-23 @ 17:52:33
Postat av: chrisselito

ja vill va där nuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-31 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0