9 november

slutade tidigt från apu idag, tyvärr. va rätt kul idag ju!
menmen..

nu har jag fått höra av milla, läst på internet och sett på nyheterna att två pojkar i 16 och 17 års ålder hyllat det där hämska i finland som hände, och pratat om vapen mm.. vår rektor har polisanmält och dom är häktade. :O kunde nästna tänka mig att det kunde hända i enskede..
scary

ska snart äta middag med fam. kalmbäck. sen mys med vännerna!!
helgen blir fullt upp vettni, kan skriva mer nån daag jag har tid :P  IMORGON BLIR DET SIAMES TIME !!! <3<33<3<33 saknar det som faaan


puss och kram, Nicolina
(MILLA ÄR ÄLSKAAAAAAD)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hjärta deej! :D

2007-11-11 @ 22:35:28
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0