8 november

 
 
halloj i stugan (: tiiih
jaa, extremt länge sen sist ju. och jag hade lovat matsiiälskii att skriva ett gullligt inlägg om henne ! men oj vad jag glömde det.. men jag älskar dig ju massvis <3

hm.. mitt höstlov va bra, trots alla omständigheter , eller vad säger ni flickor och pojkar? men fick lov att åka med till landet, vilket inte va uppskattat från min sida ! men vi åkte till nyköping, läste lite, va i den lilla staden, och myste..
åkte hem och fick först ett mysigt bemötande av pojken min, sen av ,min älskade matsi !
 vi va lediga måndag och tisdag nu oxå, så egentligen började vi ju igår :) skönt tyckte jag. och då blev det så att jag träffade milla, sara och vico på måndagen och såg film, där alla somna förutom mats :P och så pratade vi massa mys, och så blev det mys prommis med milla som blev busig lixom:p(lekte med chrisse på måndag på dan oxå, VIKTIGT !!!!)

onsdagen började med skola ! gympa på morgonen och biptest klockan halv 9 på morgonen ! bläää....
tränade sen två träningar, en med mitt lag, och ett med det andra laget. samtidigt som det va sjuuukt jobbigt, och helt dödande, va det kul :) tycker nästan om dom här onsdagarna när det är mycket träning ! det är så kul !! (:

nu ska jag försöka hjälpa chrisselito med att plugga ''olika hantverksyrkens utvecklings möjligheter'' fan asso va knepigt.. så nu behöver hon nog min hjälpi :D
senare ska jag till stan med matsi, chrisse och vico och prova jeans!

puss och kram, Nicolina 
(föresten blev det här väldigt mycket om min matsi iallafall :p <3333)
 

Kommentarer
Postat av: matsi

hihi åh va mys vi har haft de :D busprommisen va bäst^
älskar dig så MASSA

matsii

2007-11-08 @ 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0