8 november.. igen

jo, varför skriver jag igen. för att jag har en otåli vän där ute som bara ääälskar att läsa min fantastiska blogg (x så jag ska 'leverera' något till henen ;) hah..


jadu veet, jag har en vän. camilla sundin med andra ord. hon har smeknan som; milla, mats, matsii, älskling,sötiiiis, mills och såntdär! hon har blåaa vackra ögon, brunt fint hår, och en personlighet som lyser i ett mörkt rum! hon och jag är vääääligt bra vänner, och jag skulle inte byta mot något eller någon annan!
alla minnen vi har, bilder, skratt, leenden och en vänskap som är oändlig skulle jag inte klara mig utan.. och inte heller min milla!
flickan min andvänder ordet 'bongstyrig' som favorit ord, ritar alltid på mig, får mig att må underligt väldigt braa, byter gärma ipod, och är kramig och pussig av sig! vilket jag gillar mycket hos henne .
vi går i samma skola, men det va inte så vi började lära känna varandra från början.. för länge sen konfirmerade vi oss tilsammans ! men nu nu är jag så väldigt glad att hon är min !

en dag, milla, då ska jag förklara i ord hur mycket du betyder för mig, men det kommer ta ett tag.. va berädd på det. fast vi har ju hela livet på oss <3


     

Kommentarer
Postat av: matsi

AWWWW min allra sötaste lilla söta sötnos! jag blir ju aldelles lycklig! jag är dindindin DIN och jag älskar dig tills jag spricker.. (h) (h) (h)

2007-11-08 @ 21:46:26
Postat av: elvis

neeej, sprick inte.. vill ju ha dig kvar, i all oändlig tid!

2007-11-08 @ 22:43:33
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0