22 november

heeeeeeeemma !
har haft en lugn men ändå stressig dag ! började kl9, och jag och chrisselito va i skolan 8 !!!! hade sen redovisning som jag åt fel håll än vad det borde :( så aaaarg.. men jaja.
idag har jag varit i stan med matsi, chrisse och chrisses systeryster ! det va väldigt mysigt men vi kollade aldrig på NK's skyltfönster :( men en annan gång kanske (a) ???
sen skulle ju då milla och jag köpa kaffe, och gud va jag va sugen. me NEEJ mitt jävla kort va spärrat vilket det INTE va när vi sen testade i en bankomat ! idiot typ ..

sen vare bara em och städa, gjort om lite så nu är det primaballerina !
kl.18.00 skulle vi ledare i veckoläsningsgruppen träffas. 18.00 va vi där, 10 över va det fortfarade ingen ? och sen kom han ... fjuuu.
men det va kul :) jag, sara(sofia) snigel, sebbe säl, alex anka och jag gjorde ett bra jobb ;)

nu ska jag väl sooooooova för jag är trött ! imorgon blir det APU :( och sen idooool med sofipropp ;)

puss och godnatt sötbollar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0