20 november

länge sen IGEN ! va dålig jag är å det här :p... jaja. ;

helgen va grymt bra ! jag kan förklara..

FREDAG; började som vanligt med apu, som va helt okej.. hade saker att göra helatiden som tur va :) och så kom världens sötaste lilla unge in och klippte sig ! och som alltid när lise(min handledare) ska färga håret på en kund ska hon berätta att 'nicolina brukar vara rödhårig och nu är hon såhär mörk, oc titta på utväxten där..'  (!!!!)men kul !
sen va det iallafall bara att sticka till pojken min och äta supergod middag (:
efter maten fick vi skjuts till brommis och åkte in till staden där vi va grymt mycket tidigare än alla anrda.. så vi satt och myste på sergel :P och sen kom  våra älskade vänner och vi gick vidare till rigoletto där vi skulle se Saw 4 :s blääää ! men med en matsii på ena sidan och en pojkvän på andra va allt fint iallafall !

LÖRDAG; gymnasiemässan. åkte dit med alex och hans mamma. gick runt lite och jag fick övertala honom att prara med folket^ men han vågade inte om jag va i närheter? så jag gick till saris (: stog och pratade lite, sen gick jag och alex och såg st. martins modeshow. den va dålig. men sen kom mats, erika och vico. och vi gick och pratade med lärarna våra :) sen kollade vi på våran modevisning !! tonie som går i min klass va med (: snygg va hon oxå !! sen vare lite stan, hard rock café, och senare hem till alex där allt hände :P

SÖNDAG; eftersom jag inte orkat gå hem, sov jag hos min älskade. vaknade och myste lite på morgonen !!  pratade lite om helgen och det va somvanligt superduper mysigt !! sen fick jag skjuts hem och gjorde iordning mig för mtach. herregud vad tagad jag va !!!
men det började dåligt för mig. 'vi börjar med tre back par, alla köt två byten var. sen får nico och diddi sitta första halvlek'. JAG VA JU TAGGAD ! snacka om att när jag kom i n i andra halvlek ville jag bevisa att dom gått miste om något. och HAH, det gjorde jag. värsta målet i powerplay !!! stolt som fan , och jag vet att camilla sundin oxå är det (a) sen vare hem och duscha, klippte bror och sen åkte till sarisen och så klippte jag milla och vico henne :) sen kom även min sötaste vän dit med !!

somsagt, min helg va bättre än din. nu ska jag till skolan men först ut med stellisen, och sen efter skolan ska jag leka med chrisselito<3

JAG SAKNAR MIN MATSIII<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0