15 november

tjohooo, jag sitter vid datorn i skolan. har tråkigt protjekt som jag och chrisse inte fattar ett skit av . men det fr funka.. har nyss vart och interjuvat en bageri lärarae, kul va det och tjocka kommer vi bli efetr allt vi fick.


hm, ska kanske på lunch snart, min matsii sitter här och hungrar ihjäll sig.. stackars flickaa. hon suktar nog efter min bulle som ligger i mitt skåp ! mihihihi


nu ska jag hjälpa chisse, sen efter skoolan sk ajag hem, städa och springa.. sen ska vi hem på middag hos min farbror.. snart klara med köket ju :D
föresten så ska jag på saw 4 imorgon :S längtar faktiskt för förstagången det handlar om skräck..

puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: chrisse

spana in min blogg gullunge :P de e ganska kul ju taha, o mer intervju av bagerilärare får de bli

2007-11-15 @ 23:25:41
URL: http://chrisselito.blogg.se
Postat av: elvis

klart det få :P eller nej, det får det inte :P.. det får bli snickarna... kanske en stol eller något va :P

2007-11-16 @ 19:01:17
Postat av: chrisse

haha jaa de skulle inte sitta fel (; vi kanske kan få ett helt bord om vi e snälla (a)

2007-11-17 @ 10:50:22
URL: http://chrisselito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0