7 maj

började 9 idag, men såklaaaart trodde ju vico och jag att vi började 9.30. aja :P. hade NO grejs som va tråkig, men det fick gå. när vix och jag såg att det va pasta och skinksås som va dagen lunch, blev vi äcklade och drog oss hem till mig (: mysigt att bara få vara med dig.
slutade vid 2, rätt seg dag! vid två mötte jag cill mellan sirius och vega. låter som värsta kärlekshistorien, men det är det ju nästan ^. vi vandrade hem till mig, bestämmde oss för att baka pannkakor, så vi gick vidare till vivo och köpte det som behövdes. den här gånge lyckades vi faktiskt ! och vem va det som stog bakom stekpannan då (a)
iallafall, jag bytte om och cilla satt såklart vid datorn och kollade grupperna til falun. trevlans grupp det där alltså ^. längar som fan nu bara för att hon den där cilla snakka om allt kul.
vi åkte sen till cilla, och hon bytte om och packade ihop. och jag hälsa på hennes kattungar, VÄÄRLDENS SÖTASTE ! ååååh, ville bara ta med en hem.

väl framme vid träningen , och vi skulle ut och springa. YES  (inte).
men träningen va faktiskt rolig :)  och bra, övade på passningar som va då  bra för mig (a) råkade göra så att alla fick göra armhävningar på matchen :o opsii. hihi.
sen är det väl värt att nämna att cilla skämde ut sig rejält i hässelbyhallen, HAHAH. ojojo.
jag åkte hem med bästis , åt, duschade och sen kom vico, milla och chrisse :) mys.

dagens tack : till bästis (a) för att du gjorde mig så glad idag, och för att du alltid finns där.. du kommer alltid att få stå ut med mig lixom :)<3

funderar föresten på att åka till v-by och kolla om det finns innebandyskor där, behöver ju som sagt var nya, dom som har sett mina vet (a) hhih.

puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cillaa

jag ska alltid lyckas klanta mig :(

2007-05-08 @ 07:07:43
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

hahahah ;) joo.. men det här va nog roligaste på länge (; <3

2007-05-08 @ 08:14:56
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: cillaa

hih, ska vi til stan imorgon ?

2007-05-08 @ 13:13:09
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

jaaao :D, värsta mysigt !

2007-05-08 @ 21:19:14
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0