6 maj

idag va väl en såndär slapp dag ! sov till 12, sen vid ungefär 13 kom alexander. vi bara myste lixom. sen åkte han iväg och gymmade.. och jag somnade när han hade gått :o. va ute med wille, sen stella. faktiskt riktigt skönt ! sen kom han den där söta tillbaka till mig, och vi pratade lite och så.
åt något jätte äckligt till middag ! usch..


imorgon då.. först blire ju såklar skola.. men har projektvecka.. så vi börjar 9, slutar 14 imorgon ! skööönt. då efter skolan, ska cill hem till mig, vi ska väl hoppa på den där studsmattan !kuligtkuligt. efter det blire hem till henne, kolla på hennes säkert uuuuursöta kattungar, och sedan på träning !

föresten, har du sett hennes blogg? hon har ett jätte gulligt inlägg; www.cillaa.blogg.se

puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cillaa

jaa, mitt inlägg är bäst ni borde titta :) <33

2007-05-06 @ 22:18:19
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

man får lätt hjärtstop av att läsa det, :o

2007-05-06 @ 22:20:31
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0