5 maj

oj massa sen jag skrev !

men kan ju börja med att säga att valborg va gansla lung och mysig med vico och sara ! som vi alltid lyckas med.

veckan har ju inte varit så lång, eller bara 3 skoldagar, skönt. men inte så stora saker och så.

i går hade vi då ett musik arbete som skulle in.. och ja.. det va pinsamtpinsamt och dåligt. åh, kunde typ inte så mycket om oasis, fick inte fram så mycket fakta.. men det fick funka.  på hemkunskapen lagade vi äckliga pannkakor ! usch. efter den va min vän victoria tyvärr tvungen att gå ;/ så då gick jag hem på min låååånga rast, åt lite och myste med hunderna (stella och wille. wille är vicos hund som vi passar över helgen) :). när jag kom hem från min sista lektion, slöjd, städade jag i rummet och det blev jääätte fint för ovanlighetens skull. och sen gick jag iväg till åkeshovhallen för att träffa alexander efter sin träning. vi gick och hyred två filmer, american pie 2 och little miss sunshine :) ihii. såg dom, somnade typ 5 ...öhööm. vaknade vid 6 av min jävla väckarklocka, stängde av, somna om, vakande vid 8 och somande om. vi vaknade vid 12 :p. åh, va jätte trött då. åt lite, sen följde jag med alex en bit med hundarna, det va skönt att komma ut lite. när jag kom hem satte jag mig ett tag vid datorn, sen såg jag på a walk to remember som jag lånat av mattsson, och gjorde iordning mig för gäster. nu sitter jag här, med en hund i knät, gäster där nere och ute på studsmattan och ORKAR inte vara social.

men jag får väl ta och vara det iallafall nu ;(
ha det bäst,
puss och kram, Nicolina

ååh, föresten.. jag älskar dig jenifer :)

Kommentarer
Postat av: cillaa

ååhh, föresten jag älskar dej bästis

2007-05-05 @ 21:30:49
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

iiih, pälskling<3

2007-05-06 @ 19:50:36
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: Nadja

Inte helt fel med 3 skoldagar :P

2007-05-06 @ 21:58:49
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: nicolina

nej, verkligen inte ;)

2007-05-07 @ 22:33:54
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0