<3

jag har alltid undrat varför du valde mig ? varför jag skulle bli den lyckliga ? du va ju alltid den som jag såg upp till, som jag ville vara som men som jag visste bara skulle förbli en dröm.  och jag har nog aldrig träffat någon som du, och som jag skulle kunna dela allt med. både tårar och skratt. vi har upplevt allt tillsammans, du och jag.. men ändå har vi mycket på vägen kvar. vi känner varandra, du känner mig bäst. och det är jag stolt över. jag kan säga saker till dig utan att det känns fel, och det han jag alltid kunnat! och klara mig utan dig ? nej det är ju omöjligt ?! och jag kan komma till dig och gömma mig för räddslan ibland.  glömma mig för det jag inte vågar se, och du skyddar mig. jag skulle vilja skydda dig för allt, för du är värd allt i världen. och jag kommer aldrig komma upp i din nivå. en vän som du skulle jag aldrig våga släppa. och jag vet att du inte skulle våga släppa mig. om det här inte är kärlek, då vet jag inte vad kärlek är..
     image18image19



i give you everything of me.


Kommentarer
Postat av: victoria

jag älskar dig himla mycket, glöm aldrig det underbara du

2007-10-21 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0