30 maj

och enligt cill är jag sämst på att blogga ! jag får nog ta igen lite nu ;).

jag kan ju börja med att lördag va nog den bästa födelsedagen någonsinn ! åhh, och jag är så glad att jag blev firad av just er dan här dagen ! träffades på ängbyplan, där nico-nicolina blev prinssesa för en dag :) sen åkte vi in till grönan och kvällen slutade hemma hos pussel'. likis och jag va ljudlös för det mesta, men vi va bra på att komunicera med varandra :) allt va så underbart, ni är så underbara ! och jag tror jag älskar er föralltid. inte tror, vet !

söndan åkte jag och jen hem tidigt från pussel. släkten skulle ju komma, och det va visst morsdag idag oxå! så det va städa, städa, duscha, fixa sig fining, och sen kom dom där jag älskar, victoria och alexander ! dom fick göra tårta till mig :) senare kom släkten ! det blev presenter och massa annat :) kul !

måndagen blev det mera presenter :)  björnborgtrosor, parfymgodis och tvål ! tacktacktack sötnosar ! senare blev det KU, är ju så förskyld så fick int gå på träningen :( men det va väl ganska mysigt men tomt på ku !

tisdag va pluggis dag ;/ so prov på onsdag plus genrep på svenskan ! va tvungen att fixa musiken till teatern oxå ! puuh vilket jobb ! men det fixade sg tillslut tror jag ;)

onsdag, idag ! gick på so- provet och genrepet som jag va tvungen att vara med på, sen gick jag hem ! ont i huvet, öronen, hostattacker coh ont i kroppen är väl ingen hitt ? så jag gick iväg till vivio, köpte mig lite mat och choklad, och gick sen hem och sov ! skönt, men nu måste jag ju plugga ;( typ 50 sidor iregular verbs ;/

imorgon bli det ju picnic med hässelby :) kanske ingen träning för min del, men picnic är man alltid frisk för (a) mihii. och sen får jag träffa pussel oxå ! vad ja har längtat. och vet ni vad? vi har upptäckt att vi är ännu mer likisar än vad vi va lika förut ! lika dana trosor, inga röster, samma musiksmak :) och delar samma hjärta. kan det bli mer likis ? och har jag berättat för dig att du är allt en vän ska ha ?och att jag älskar dig lika mycket som det finns stjärnor på himlen, du är mina stjärnor, min himel,  hela min värld !

ha det bra,
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cillis

latmask som är hemma och sover :O ;) <33

2007-05-30 @ 19:35:53
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

vadå(a)

2007-05-30 @ 21:31:57
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: likis

min lilla likis jag älskar dig. och kärleken sprider sig som ringar på vattenytan..vadå upprepa sig själv XD <33

2007-05-31 @ 10:31:05
Postat av: nicolina

hihi, men kanske för att våran kärlek är som ringar på vattenytan :), blir bara stöööörre och stöööre <3

2007-05-31 @ 15:29:50
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0