24 maj

det va ett tag sen jag skrev, men kan försöka få med veckan som gått.

Måndag: surt att börja igen ;( det va ju så skönt med helg, och speciellt att få spendera den med hässelby :) träffade alexander innan KU, fick träffa milla, christine, felix och stefan igen :D aaaas länge sen ! så det va kul :) åkte hemmåt, men va tvungen att följa med till b-plan där chrisse, milla, sara och rikard skulle ta bussen ! jag vico och alexander åkte hem, och alexander följde med hem en sväng till mig och åt lite, sen gick han ;) men det va mys heladan.

Tisdag: träffade alexander, det va väl allt ;)

Onsdag: jobbig dag ! förskyld och det va hämskt. tänkte gå hem, men jag klarade mig ! sms-ade med vico under so-timmen ;) vi orkade inte jobba. men det va roligare :) <3 vi va ute och åt med spanska gruppen oxå ;) det va.. väl som det alltid är. men mysigt. sen skulle jag ju försöka att hjälpa mamma med hennes Ipod ;) men jag fick ringa alexander om hjälp. sen funkade det :) du är bäst.
sen va jag tvungen att göra Tekninken oxå ;( uuuusch, fattade ingenting typ.

Torsdag: idag alltså. vaknade och ORKADE inte gå upp ! häämskt. förskyld som bara den. men jag fick palla mig till skolan iallafall.  först hade vi mentor, där vi började på 'klassboken' eller vd det är ;) sen hade vi språk. tappade rösten så ida fick göra allt läs jobb för mig ;) hihi. men sen pallade jag inte mer, när jag tappade rösten ! gick hem och somnade :) skööönt.

snart kommer vico hit :) ska åka och titta på match ;). så vi ska möta cilla oxå. efetr det ska vi äta lite, och sen åka till b-plan för att möta alex och tobbe.

imorgon, fredag ska jag träffa alexander :) han ska väl typ 'fira' mig efetrsom jag fyller år på lördag :D

och på lördag, när jag fyller år.. blir det hel dag med 118+dana på gröna lund :D faaan va härligt tjejer, det va ju ett tag sen sist ! sen blir det hem till pussel !

på söndan kommer släkten, och jag ska plugga lite på kvällen !

puss och kram, Nicolina


Kommentarer
Postat av: alexander

Du är bättre;)<3

2007-05-24 @ 15:20:52
Postat av: cillaa

jaa, grönan imorgon :) <33

2007-05-25 @ 15:45:34
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

alexander; men vi hade ju kommit överens med det där ;)
cilla; fan va bra det blev !

2007-05-28 @ 17:00:19
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0