16 maj

SO/TK prov idag ;( och har jag pluggat tillräcklig mycket ? nej ! som vanligt. får väl göra om det här oxå ;) men possitiva tankar !

klockan är typ 07.35 just nu och jag är döööööd. halsen är död, kroppen är död, hjärnan är död, HELA JAG är död.

men iallafall.. har en ganska tung dag idag, bara sånnadär jobbiga lektioner.
men sen ska jag träffa alexander, och sen åker han till b-gården.
jag ska väl hem och packa :) ÅKER TILL FALUN SNART ! handla med mam och lite så :)

har väl inte så mycket att skriva nu såhär tidigt på morgonen ;) men det är bara 1 dag kva nu ! iiiih, vi åker ju snart tjejer !!!!! sen kommer i hem på söndag, med ett leende på läpparna och ett guld i handen ?!!!

om, ni inte visste det, så är jag väääldigt glad att få spela med er.. älskar det, och alla er !

puss och kram, Nicolina



senare,

provet gick helt okej faktiskt. eller jag ska nog inte säga så mycket, men det känndes bra och så !
dagen va rätt seg, men hade svenska och då övade vi på teatern :) skit kul !.

avslutade med gymnastik, disk och kula eller så. och det va ganska kul faktiskt :) jag vann över erika på att stöta kula ! moaha ;)

sen gick jag hem , och där va alexander ;) träffades bara ett tag eftersom han skulle iväg. men det va mysigt iallafall :) och just nu har jag kollat lite vad jag behöver till Falun, börjat packa, och snart ska jag åka och handla !
ååh, fatta att vi åker snart :D hihi, kommer bli überbäst.

kommer ju inte kunna skriva i bloggen när jag är där uppe, men jag finns på mobilen, och ett gulligt medelande är alltid välkomnande ;) 0737033441

Torsda 12,00 Hässelby-Åby Oilers
Fredag 09,00 Hässelby- Ösk ungdom
Lördag 11,15 Hässelby-Telge
Lördag 15,15 Hässelby-Pixbo Wallenstam

image15 image16 image17
den glider in i mål igen, vi ska kämpa vi ska ge allt det vi har.. vi ska ta guld igen !
vi har gjort det förut  vi det igen, ja nu slår vi dom alla en efter en. och med publikens härliga stöd, är vilja att stå dom  en kämparglöd. då ska man inte kunna besegra vårat lag. HÄSSELBY HAWKS !


hoppas ni får ett bra lov, för det kommer jag få :D
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cillaa

kul ska de bli :)

2007-05-16 @ 17:16:14
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

superbäst :D

2007-05-16 @ 17:24:18
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0