12 maj (<3)

bäästa dagen igår  :) mysig från första början!
vi började 09.00, slutade 10.00 . skrev bara ett G-test, sen renskrev jag en text samtigt som vico skrev genitikprovet. vi drog in till stan, va där vid 11 ungefär. åt en god lunch på Sandy's, och sen gick vi till Ruffs och Kaluffs.  där gjorde vi ögonfransfärgning och solade solarium. sen gick vi runt lite i stan, jag köpte ett par solglasögon och innebandyskor. väldigt bra pris på dom där alltså. vi köpte även ansiktsmask och hårinpackning. vi fikade på mc café, satt och pratade en väldigt massa.
sen åkte vi hem, delade på oss och sen kom hon till mig igen, vi åt grekisk mat :). sen satt vi ett tag och snackade och lyssnade på musik .det va mysigt :) sen gjorde vi hårinpackning/ansiktsmask. åååh.. värsta härligt ;) håret blir nästan som silke, och huden blev jätte len ! rekomenderar det faktiskt :) efter det pratade vi med lite folk på msn  och försökte bestämma vilken film vi skulle se. det blev music and lyrics. vi orkade inte se klat på hela, stängde av efter en stund och pratade istället ;). och det va såååå mysigt att jag bara läängtar tills nästa gång vi gör om den här dagen.

vid 3 ska jag möta erika, vico, ida, sabina och sara vid ängbyplan, sen åka och se på vico's, sabina's och sara's dans :) tihi.
efter det ska jag hem till alexander, äta nått gott ;) och se på melodifestivalen. och just idag har vi varit tillsammans i 11 månader (a) hihi.

puss och kram, Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0