ny blogg

nu är min nya blogg skapad, tack vare cill (: tappade bort mitt lösen till den förra, menmen. jag är väl inte så bra på att blogga som de flesta är , men jag bryr mig egentligen inte!

igår och i fredas spelade vi zone-cup. det va riktigt roligt fast det gick så dåligt! blev matchens lirare en match, det va lite kul, blir aldrig det faktiskt ;/, och bara för att jag blev det så fick jag en vattenflaska. lixom hallå, en VATTENFLASKA ? som att man inte har det när man spelar innebandy? det va en tråkig ,ful och tydligen äcklig vattenflaska enligt cill ;). tihi.

ikväll/natt kommer alexander hem (:, längtar så sjukt mycket efter honom. han har varit i österrike och åkt skidor (avundsjuk) heeela sportlovet! så kanske inte så konstigt att jag saknar honom (a)tihi. föresten så har mitt sportlov varit asbra! träffat många, och haft trevligt och så (;

nu ska jag plugga ;(.. har engelska prov på tisdag!
puss&kram, nicolina 

Kommentarer
Postat av: cillis

mihi, men min som jag fick smakade piss första gånge, hihi /;
men den gav ju lite tur för när vi mötte vendelsö och balrog hade jag en annan och då torska vi sen hade jag den när vi spela mot Huddinge och då blev de lika :D

2007-03-04 @ 17:37:12
Postat av: Nicolina

om bara jag hade haft in mot huddinge, hade vi säkert vunnit, oootur (;
men vi va bra iallafall !

2007-03-04 @ 17:51:18
Postat av: cillis

jaa, verkligen :D Vi ska vra nöjda med resultatet för dom är br hudding<3

2007-03-04 @ 18:19:00
Postat av: Sabbelito

MAAAAAAHCizziPissi

2007-03-05 @ 18:33:32
Postat av: Sabbelito

MAAAAAA

2007-03-05 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0