8 mars

okej, jag är verkligen inte bra på det här, (;. men jaja.

SHIT vad jag saknar dig, vico. jag tänker inte på något eller någon annan. och du ska bara veta hur betydelsefull du är för mig. och jag finns här, alltid alltid, vilken tid på helst på dygnet! och för allting som du gjort för mig, det går inte att beskrivas. och jag hoppas du förstår att jag finns för dig, stöttar dig. genom framgångar och motgångar! för så mycket bättre än du kan man inte bi!.

igår hände det väl inte så mycket, vi hoppade över sista lektionen, gympa, men jag hade händå så grymt ont i huvudet, så det spelade väl ingen roll, tihi (;. när jag kom hem ville mamma åka till v-by,så det gjorde vi. någon mer än jag som älskar caffe latte ? men iallafall, sen träffade jag alexander, sjuuukt mysigt (: .

idag har vart ganska segt i skolan, såg på två filmer, vilket va ganska skönt (bara det att dom va dåliga). sen har ja haft två prov oxå(matte och engelska). eftersom jag missade engeleka provet i tisdas så fick jag göra det idag. men det gick väl bra.
snart ska vi åka och hälsa på vico, och det ska bli så himla skönt. jag saknar ju henne mer än nått annat!.. så jag ska börja göra iordning mig nu!

puss och kram, Nicolina


Kommentarer
Postat av: cillis

Hälsa henne från mej älskling <3

2007-03-08 @ 18:29:01
Postat av: SABBE

I fucking love yah :)<3

2007-03-09 @ 01:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0