6 mars

iiih, igår fick jag träffa alexander :).. det va faktiskt väldigt skönt. gick på KU, vilket var inte lika roligt som jag trode att det skulle vara. men dagen slutade iallafall bra!

gick till skolan, och gick sen hem efter två lektioner. mådde inte så bra efter en sak som hände. ;/. så jag missade engelska porvet.. lite för att jag inte orkat plugga så mycket oxå ;). sabina va i solan oxå, tihi.. det va skojj (; moaha.  det blev mycket skratt, så nu har jag ont i kinderna ;s. men sånt är livet :P.

ikväll kommer mormor och morfar hit och ska äta middag med oss. vi håller på att göra om badrummet, så pappa och morfar ska fixa det sista (det blir super fint ^ ). ska kanske träffa alexander lite senare oxå, men jag får se om jag har ork till det. det har blivit mycket skratt och tårar idag!

erika, tack för allt stöd jag fick av dig idag. det behövdes !

puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cillis

bäästis, jag finns alltid här vid din sida <33

2007-03-06 @ 14:56:56
Postat av: nicolina

jag vet det, cill. och tack för det <33333

2007-03-06 @ 18:25:51
Postat av: Sabbe

Stumpan jag viste inte att du mådde så dåligt av det, du vet att du kan snacka med mig okej!!
Pussar på dej lixx<3

2007-03-07 @ 16:01:45
Postat av: nicolina

men det är nog svårt att förstå. jag tycker så synd om henne, för hon är inte värd det, inte alls. och jag saknar henne så att det gör ont.
tack, det betyder mycket<3

2007-03-07 @ 16:25:00
Postat av: Anonym

Jo jag förstår de lovar jag, Nä hon behövde inte det men sånna saker händer underbara människor okså, Hon kommer att bli bra :D
Pussar

2007-03-07 @ 16:31:10
Postat av: erika

nicolina är bäst, alltid

2007-03-07 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0