31 mars

wihoo, värsta kuliga dagen i stan med vico och erika :D shoppingtur och jakt efter skinn jackor till dom söta va trevligt ^.  träffade dom där på åkeshov, och sendan åkte vi till hötorget. va inne på alla möjliga butiker, läskiga och bra. men carlings blev bäst i test! åååh, jag blev kär i butiken.. skulle kunna köpa upp allt där innuti faktiskt. erika fick beröm för sina jeans, och carlings tyckte dom va überfina tydligen ;D (jag med). vi åt god men jääävligt stark luch på coffeehouse by georges. det va trevligttrevligt och mys. sen nån gång satte vi oss på plattan och pratade om 'skratt'. oj va skrattigt det blev. sen när vi va trötta och slitna drog vi oss hem. vi missade miss sixty affären, men det blir väl nästa gång antar jag (vilket vi säger varje gång). åååh, ni ska bara veta hur bra ni gjorde dagen idag :). bästa på länge. och vi får allt ta och göra en favorit i repris. alla tre blev panka idag, otuuuuur !
jag köpte massa känndes det som. tre linnen, en kjol och ett par trosor med hello kitty på (:D:D:D:D) tihii. men det blev prima ballerina. vico köpte en skinn jacka, och erika en skinn jacka och ett par massa söta shorts!

vi skulle haft gäster nu på kvällen, men nej. dom ringde och bekräftade sig sjuklingar. synd synd, för det slutade med att jag fick sitta själv framför tvn. ofter många om och men fick mam,pap och stell fara gåendes till 48 timmar och hyra film. det blev förortsungar, oj va gullig den va :D. rekomenderas på en ensam kväll som denna ;p.

imorgon då? oj.. tänkte väl kanske sno alexander ett tag om han kan. måste plugga också. sen KANSKE jag drar förbi mattsson och manda i hässelby hallen. men det får vi se om jag hinner med. föresten så älskar jag dom, så att ni vet :)

ha det bäst!
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cilllis

jag ska också förbi dom i hässelbyhallen (: och jag älskar dej <33

2007-03-31 @ 23:11:39
URL: http://cillaa.blogg.se
Postat av: nicolina

ohhh, vi klanske möts du vet. och pssa dig, för kärlek kommer flyga!

2007-03-31 @ 23:13:09
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: mattsson

och jag älskar dig, bara så att du vet ! <3

2007-04-01 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0