29 mars

idag försov jag mig ;/.. så JÄVLA jobbigt! blev sen och stressade ihjäl mig, men som tur va så hann jag till första lektionen. mentor, YES ;/. vi hade jätte lugn dag idag, slutade vid 13.00 eftersom vi inte hade sista lektionen! så jag erika och ida gick till ängbytorg och köpte oss glass ;D. gottgott. fick föresten veta att hela våran klass tror att jag och erika är som seamesiska tvillingar, huh, possetivt eller negativt ? jaja, blev lite paff iallafall^.

sen gick jag hem, bytte om, och åkte till träningen. skit kul träning faktiskt !, vi tränade teknik,körde staffet, och olika sorter innebandy ;D. ena 'sorten' va att vi bara hade en sko på oss, den andra hade vi i handen och andvände om klubba eller nått. den va gå bandy. shit vad man garvade, massa kul !
åkte sen hem, tappade mobilen, men det va nån snäll tant som sa till mig ;D. lyssnade på musik, och sen va jag hemma! åt, duschade, pluggat, suttit framför datorn och tråkat!

och sen är det ju så att Sara och sofia fyller år idaaag :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS älsklingar !

image5                        image7
och jag älskar er !

goood natt, puss och kram, Nicolina

(ps, jag ville bara säga att Amanda gjorde mig glad med sitt biga smile mot mig idag :) ds.)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack söto!
Älskar dig!! <33

2007-04-08 @ 11:12:20
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Sofia

Fan vilken ny bild du har på mig då ;) SAKNAR DIG & TACK<3

2007-04-15 @ 17:00:17
Postat av: Sofia

Fan vilken ny bild du har på mig då ;) SAKNAR DIG & TACK älskar dig

2007-04-15 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0