27 mars


åååååh, våren är häär ! gud va skönt! och inte bara att solen är här, jag har typ fått värmeslag eller nått, så sjukt varmt helatiden gemfört med vad alla andra tycker ! aja.

hos mandi va super :D.. ihihi, massa mys och så . plus jättegoda våfflor ! och jag hoppas att du fick en bra kväll trots allt ! för det är så att pussel får mig glad, men jag är inte lika bra på att få henne glad eftersom att hennes glädje är oslagbara. jag älskar pussel!

igår va jag och erikarufs och kalufs igen. jag vet inte vad som hände, men jag är så sjukt varm. men vi blev bruna iallafall:D. sen gick vi till 7eleven och åt glass och drack loka :). skulle löpt latte, men det va vi alldeles för varma för :o.
senare va jag, vico, sara,chrisse och milla på laserdome. och OJ va kul vi hade !!!  helt oslagbart, eller hur ;D?. det va  sara, jag och vico mot milla och chrsse. men i första spelat så va nån jävla 'kanin' med och förstörde för vårt lag ;D.. moahaa.läskig sak! ehm och ja.. vi behöver ju inte ta upp det med vilka som vann.. :$ sen åkte vi hem, och sara, vico och jag stannade på mc donalds ^ det va trevligt.

idag har typ vart flummigt helatiden. körde innebandy på gympan, och erika va söt som vanligt ;D. haha.. sen har jag blivit attackerad några gånger idag oxå.'kittel attacker' ;D sen har jag skapat ett hemligt förhållande med anonym ^. och blivit hotad att skriva i bloggen ! puuh.

puss och kram, Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0