24 mars

förlåtförlåtförlåt, det va visst länge sen jag skrev engligt vissa ^.

Igår va jag och erikarufs och kalufs, sen gick vi till stan :) mysmysmys ! va gick och letade efter en skinn jacka åt henne på HM, men inte fanns det någon ;).

idag har jag spenaderat för middan med laget, som jag oxå ska spendera eftermiddan med ;). spelade två matcher, första spelade vi lika, andra vann vi :D.. så st erikscupen avslutades bra! det blev kexchoklad till alla :) tihii *gott*. senare ikväll ska alla hem till pussel som har fyllt år :D. ska bli myyysigt :D.

puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen!!

2007-03-25 @ 20:34:36
Postat av: Anonym

mysmysmyyyyyysigt att du har en sådan myyyyyysig blogg!

2007-03-26 @ 22:25:43
Postat av: nicolina

tycker du inte (a)

2007-03-27 @ 16:39:59
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0