17 mars

och klipp aldrig en hund om du inte är bra på det. stella ser ut som en ännu tjockare sak. det blev fult fult fult, och även om jag sa till mamma att vi inte skulle göra det, så blev det så pga av all päls hon har fått ! men tur det att hon är så söt, att det nästan blev gulligare ;)
jag har haft VÄÄÄÄÄÄRLDENS tråkigaste dag! har gjort absolut inget. skulle umgåst med komfagänget, men det blev ändrade planer för en del. synd! ni får mig alltid så glad, vilket humör jag än är på. och jag älskar alla er, så extremt mycket!

imorgon; två matcher, en mot högalid och en mot värmdö! två tuffa matcher! senare ska jag antagligen till skopunkten med mamma och kolla på ett par skor som jag sett på hemsidan :), hoppas bara att dom är lika fina irl :).
lite bilder på stella :) ↓


                                                  

youre the reason that i fall
now it's up to you to make me smile again.


puss och kram, Nicolina    

Kommentarer
Postat av: alexander

jag försöker så dig att bli glad hela tiden!

2007-03-18 @ 15:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0