15 mars

idag va allting segt. jag har nog aldrig varit så trött! började tidigt, vilket va jooooobbigt! hade mentor, sen spanska där vi läste 'de tre små grisarna' ;). och jag förstog inte ett jävla piss! men så kan det gå. sen hade vi engelska.. jag orkade inte anstränga mig så jag sa att jag inte hade gjort läxan, ooups:o. sen fick vi en jävla tjock bok på 286 sidor med världens minsta text typ, som vi ska läsa på 3-4 veckor eller nått sånnt. och på köpet va den såklart på engelska! ofta JAG kommer förstå vad den handlar om? sen hade vi lunch, efter det svenska och sist matte. slutade väl runt halv tre tror jag! sen vare bara hem och äta lite mackor, och sen åka på träning!

det va kanske inte det bästa att träna samtidigt som man är trött. men det gick väl ganska bra ändå! hade något samtal med monica om nästa säsong som såg ganska likt ut som den här säsongen har. men den har varit kul, så det lät bra! hon pratade oxå om min kurva som jag har haft, puuuh. i början av säsongen gick det väldigt uppåt.. men när jag skadade nacken va jag ju borta ett tag, så då gick det neråt.. möööh ;/ men till nästa säsong ska det fan BARA gå uppåt :p.
jag fick träffa jenifer idag oxå :D, efter typ ett ååååår ! jag hatar att vara ifrån dig, för det får mig att känna mig så ensam i en mängd av folk! men jag fick min bamsekram iaf :D tihiii

juste, igår träffade jag vico :D, i satt och snakkade om allt mellan himel  och jord typ ;).. menm det va mys!

imorgon ska jag vara barnvakt från 18.30 till 23.00 puuuuh, kommer va typ ännu mer slut efter det :o
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: cilllis

jaag älskar dej och för mej är du alltid bääst <3

2007-03-15 @ 20:32:21
Postat av: nicolina

mihiii, tack bästis. du ska bara veta hur mycket jag skulle kunna offra för dig. jag är ingentign utan dig!

2007-03-15 @ 22:42:06
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0