12 mars

okeej, matchen i söndas gick.. inte så bra! jag gjorde mål iallafall (: men det har väl ingen betydelse ^. fick slag verkligen överallt, men som tur är så klarade jag mig ^. efter matchen mot väsby(serieledarna) som slutade 2-3 åkte cill och jag till v-by för att köpa present till manda som fyller 16 idag :D, (grattis grattis grattis!). det blev lite fina saker som jag hoppas hon gillade :D! i v-by tror jag inte att cilla hade nån bra dag (; .. eller va säger du sötnos? haha. lite läsk typ ÖVERALLT och jag vet inte vad. sen åkte jag hem, tog det luungt och kollade på beck-advokaterna med familjen, den va bra!

idag va en rätt tråkig dag i skolan, skrev slutsatsen i NO, vet inte riktigt hur det gick egentligen. kanske borde pluggat mer, men kunde inte göra det eftersom jag dumt nog glömde kemi boken i skolan! men erika räddade mig som vanligt, tack! jag gick hem och sen åkte jag efter inte så länge till b-plan!

skulle träffats halv, jag kom först (a), sen stefan, SEN felix och sen milla. typ vid  prick kom sara och chrisse, men dom hade sina skäl (;. vi åt tyvär på mc donalds, men det blev mest skratt faktiskt! eller vad säger du milla ;) ?
sen tog vi buss 3 till vico (: där blev det prat, mer skratt, stick i fingret och GENI! jag söög, som vanligt (; men med lite hjälp från chrisse så fixade det sig, tacktacktack ;)<3
sen åkte vi hem, tråkigt, men.
jag bestämde mig för att träffa alexander lite, eftersom det blir 9 månader idag (:. så jag ville träffa honom ett tag. och vi träffades vi ängbyplan. gick till mig, satt ute ett tag. men sen gick vi in, eftersom han va så klen&frös :$^.
kollade på prison break, sen gick han ;/.. men det va mysigt iallfall!

imorgon börjar jag 9.25, SKÖNT! är så himla trött. så jag ska väl kanske sova nu!

att 9 månader kan gå så fort. det känns som jag kännt dig hur länge som helst. men det är inte så mycket mer än så. och för varje dag som går så betyder du mer och mer för mig. jag skulle aldrig klara mig utan dig, alexander. för du har fått världen att lee, och speciellt mig! och alla stunder med dig, är alla speciella. jag älskar dig, <3

puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, så det var DÄRFÖR du kom ikapp så lätt, xD men visst hade vi en trevlig kväll! (: <3

Älskar dig & de andra till 1000! Nu ska ja upp och käka frukost.. ;)

<3

2007-03-13 @ 06:33:31
Postat av: cillis

haha, jaa, min dag i v-by söög, usch, men jag älskar dej <3

2007-03-13 @ 07:20:57
Postat av: nicolina

haha, ja vad tror du sara ;) ?
ja, vi hade massa trevligt ;)

cill, det är lixom sånnt som h¨änder ;) jag älskar dig iallfall (a)

2007-03-13 @ 08:09:24
Postat av: Anonym

Haha, det blev visst det va älsk! :DD
piiinsamt! ;) men kul va det!
och oj vad jag redan saknar er <3

2007-03-13 @ 17:45:52
Postat av: Sara

Mihi, har du förresten sett att jag har lagt till dig som kontakt? ^^

<33

2007-03-14 @ 21:22:51
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: alexander

jag älskar dig glöm aldrig det!

2007-03-15 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0