11 mars

ooooh, superbra helg hitills :)

i fredas tog jag det lungt på eftermiddan. hade lugn dag i skolan. gick sen till åkeshovhallen och mötte alex efter hans träning. gick till b-plan och hyrde film på 24-timmar. hyrde 'be cool' som va helt okej komedi, bara det att jag va så trött så jag va lite ointreserad av filmen (;. sen gick vi till honom *mys*.
i lördas vaknade vi ganska tidigt, vilket va skönt. gick sen hem, bytte om och sprand ner till erika som väntade på mig vid ängbyplan. vi hade en lååång trevlig prat stund om allt mellan himmel och jord på t-banan/bussen till KS. det va kul att träffa vico igen (: vi tre snakkade i typ en timma eller mer. sen satte jag mig på bussen hem, köpta caffe latte och lyssnade på gwen stefani-the sweet escape. sedan va det bara att palla sig till alex igen :). vi kollade på melodifestivalen, åt kötbullar och makaroner och 'firade' 9 månader som är på måndag! gick sen hem och nu sitter jag här ^
imorgon blire match mot väsby kl.12.00 i hässelbyhallen, kom dit om ni vill(;. senare mats och cill i kista (tror jag). kuligt(;

hittade en dikt;
where ever you are,
what ever you do,
you must remember,
i'll always love you!


god natt, puss och kram, Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0