du vet att du är älskad,

och du ska bara veta hur tugnt det är ? att du bor maaaassa ifrån mig ? att jag inte träffar dig lika ofta som då? hur försvann vi så fort ? något så bra, något så fint.men hur kunde minnena förbli så starka ? vi la varandra i bakgrunden tror jag, så att när vi blv ensamna nån gång, skulle vi hitta. jag vill hitta dig. jag har letat spår, och dom blir fler och fler. lämna mig inte, för gå går jag sönder. och jag är inte hel, inte utan dig.
och jag vill förändra det dåliga. jag vill uppleva det där vi gjorde förr. så som vi skrattade, så som vi.. bara vi kunde vara ? för vem kunde vara som oss egentligen ? vi va ju två söta flickor som ingen förstog sig på. och vi visste hur mycket vi inte kunde klara oss utan varandra. men nu vet jag säkert, jag kan inte klara mig utan dig. och om vi inte hittar varandra igen , då tar min luft slut. jag ska hitta tillbaka till dig igen, sanne'

image21
en så fin som du, är värt att vänta på'  jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: <33

så fiiint, de är f*n det finaste någon har sagt till/om mig! Nicolina vi ska hitta tillbaka!!! JAG SVÄÄÄÄRR!!!
Älskar dig<33

2007-06-19 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0