7 juni

ännu en varm sommar dag ! och det va rätt lugn dag i skolan faktiskt, försov mig på mntorn som det va kör på .. surt. spanskan vågade vi inte gå på :P, så vi gick och tjockade till oss med godis. på matten fick vi reda på betyget. ligger egentligen mellan VG och MVG (a) men att det fattades lite mvg kunskaper, eller att jag skulle ha visat det lite mer typ ;/ så jag fick ett staaarkt vg som känns rätt bra ändå. på engelskan fick jag skriva det där provet som jag inte gjort. och med lite fuskis gick det ;) men fan va dåligt jag fick, moaha. vi skulle skriva nått brev till nina oxå, och så fick vi reda på betyget! VG där med. sen hade vi svenska, och vi spelade upp pjäsen :p. visst kunde det ha gått bättre, men det gck rätt bra iallafall ;). slutade efetr det, och jag gick hem och sprang i en halvtimme, det va skönt. men jobbigt i solen !
duschade, åt, bytte om och åkte till handledarkursen. hela grejen skulle hålla på i 3 timmar. vi satt där i 4 ½ !!! och fy fan va jobbigt det va !  det blev mest att jag satt och ritade på ett block, och då kom jag på, LIKIS !! det va ju massa sen jag träffade hene, åååh vad jag saknar. men ja, efter dom där 4½ timmarna åkte vi och köpte kontantkort till mig, och sen hem.
nu sitter jag här.

imorgon är det hantverksdag, skööönt ! vi tänkte bara gå på första lektionen, musik. och sen skita i hemkunskapen för att åka till stan och leta efter de sista bal sakerna ! sen åka tillbaka till skolan och gå på sista slöjd lektionen!
efter det tänkte kanske jag erika och vix åka och bada någon stans i världen. frågan är bara vart ? hihi.

nu ska jag göra något annat (;
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: enpussflerapusselsometimesimschitzohrmzehhe

LIIIKIS :D(h)

2007-06-14 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0