6 juni

national dagen idag ;D hihi, och den spenderade jag i rålis med vänner.

jag skulle träffa dom vid thorildsplan 12. 5 i 12 kom jag på att jag inte hade stoppat in bröden i ugnen, och inte ens satt på den :o hoppsan hejsan, och jag blev streeessad. men jag träffade erika och ronja vid abrahamsberg, och så åkte vi vidare.. erika sprang före (visste ju inget varför då) och ronja och jag snackade genom en lång och sakta prommis ;) och där, *poffpang* sitter alla söta med balonger och sötaste skylt. utbredda vid vattnet. så gulligt ! och vi åt pasta a la nicolina som va super(; sen blev det jordgubbstårta som smakade sommar ' :), kladdkaka som va mums,  jordgubbar :), kakor, godis som tillslut smälte ;) och kakor. tjokisar. :P. det slutade med tårtkrig ;) som va sjukt kul ! men det ledde ju till bad, och jag som VERKLIGEN inte hade tänkt att bada. men det va rätt skönt med tanke på vädret idag ! vi åt smält godis i solen, vindruvor och jordgubbar med. låg och solade tills ronja fick för sig att ha vatten krig med erika. hihi. föresten så fick hon för sig att ha smält choklad krig med mig oxå, kladdigt ;p. fick bada en gång till ^
lyssnade på massa musik på ipodar, och bara hade det mysigt (; fick typ ingen färg känns det som :O va ju i solen hela dagen?? aja, att vara fräkning blondröd är väl inge hitt på sommartider när man vill vara brun och fining ?!
vi vandrade hem efetr ett tag, och det känndes som en lyckad dag faktiskt , helt klart ! tack flickor (:, hela baldagen kommer bli bättre än det här nästan va ;D ?? hihi. och det ska bli skit skönt att sluta, men jag vill ju inte skiljas från eeeer ;( men VÅGA inte ens glöma bort mig !! moaha.

sen är det fys imorgon, men tror du jag kan gå på den oxå ? NEEEEEEEEJ, och jag missade måndagen oxå, fan. kommer ligga ett ååår efter igen ! menjag får palla mig ut och springa lite imorgon tror jag. ska på såndär handlederkurs med mam&pap. trååååk. aja, får väl se hur det blir !!

lägger upp lite bilder från idag,

  

ha det braigt,
puss och kram, Nicolina

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i efterskott gull! :D<3

2007-06-07 @ 22:18:15
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: nicolina

iiiihii, tack (; <3333

2007-06-07 @ 22:28:38
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: Ronja

tihi sötaste <3

2007-06-14 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0