5 juni

lääänge sen jag skrev. men jag har varit så upptagen. med det här :

i fredags blev det ju film med vico, alexander, tobbe och sebbe. soeren skulle ju vart med men det blev inte så. vad halv 9 kom alexander och hans pappa och hämtade mig (; sen fick vi väääänta på dom där andra sega. men efter några promenader till ica så kom dom. helt okej film. inte på skratt humör då men aja. vi gick därifrån, lämnade av alla vid sina hem och älskling och jag gick hem till mig och sov, eller ja.. han hade typ feber ;( stackars'

lördagen va ganska kulig (; eller ja.
gick upp vid 12, duschade och gjorde iordning oss. gick till alex och hämtade saker, sen åkte vi till v-by där vi träffade vico och milla. sen åkte vill till rikard, där vi spenderade dagen/kvällen/natten. och det blev ingen sömn nästan, bara massa film.

söndagen va seeeeg, trött som fan och sen va vi på resturang med fam. harlings. tänkte vara lite roliga mot lina och jonte eftrsom jag ska vara barnvakt åt domi en vecka sen.. men icke sa nicke, det gick ett tag. men aja.
hem, alvedon och sova !

måndagen började sämst ! vi hade elevens val ! och det ska väl ändå vara kul ? jag hade 'stålmannen och törnrosa i världen' där det handlade om ojämnlikhet. aja, gick  hem efter luch, för det va så tråkigt.
senare kom alexander med räddning, massvis med choklad! och in dag va räddad, inte bara för att jag fick vara med honom, utan choklad (; på kvällen gick vi till KU, det va avslutning med grillning. mysigt och så. tog en promenad med vico och alex hem.

tisdag, idag! hade elevensval idag med, pärlverkstad ! helt okej, men hade inrte bangat på att varit hemma och sovit. kort dag va det oxå, fick sluta vid ett ! skööönt. kom hem och satte mig i solen på  balkongen och solade ! så väldans fint väder nu :) soooooommar ! sen kom alexander till mig, och vi gick och handlade till picnicen som jag ska ha med massa vänner imorgon :) sen såg vi på göra kanal 2 ! mihiii va bra den va ;) !

berättar mer om morgondagen när den är över !
puss och kram, Nicolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0